urkass uppdatering..

Datum: 2010-08-26 Tid: 20:26:59
hallå,
har känt mig stressad hela veckan nu,
men i måndags sov molly hos mig till tisdagen,
och på onsdagen sov jag tills idag (torsdag), & redan fått massor av läxor,
känns det som.. Och det har varit massor, ring henne,smsa henns, packa mer, tänk på läxorna,tänk på aktiviterterna,pärorna ska till rom,ta ur diskmaskinen,förbered morgondagen,kläder & maassor mer.
OHHHHHHH jag dör.
men nu i helgen ska jag sova hos annie för aa, m&p ska till rom så jag ska sova där i 2 dagar.

kom hem från ridningen precis, gick jättre bra faktist.
skolan var seg idag men okej, något som inte är okej, det är att vi tog skolfoto idag, stog i mitten och såg ut som ett miffo. aja.
ska packa klart nu & börja plugga på spanska&fysik. seriöst , det är fan dom tråkigaste ämnerna ever.

&& ursäkta urkass uppdatering, & det är inte mycket bilder på outfit och annat,
men det är väldigt mycket nu, & måste peroitera det viktigaste, skola då tyvärr.
men jag förska blogga så mycket jag kan,



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0