en vanlig dag

Datum: 2010-08-31 Tid: 21:12:13
heeeeeej,
skriver ett snappt inlägg nudå,
började 09.55 med matte sen no och efter det lunch. Eftersom skolmaten smakar pill i rumpan,
och på det fisk.. jag hatar fisk även hemma också..
så jag åt en macka ist. Efter det var det engelska och sen gympa.
skulle typ stöta kula.. jag har ont i axeln (igentligen inte) men hur värdelös känner man sig inte då,
när typ alla kastar över 6-7 meter så kommer man här då och kastar typ 3-4.. så jag mätte ist. :)
Efter det hade jag svenska. Asså min lärare är ju fan helt dum ihuvudet. Fick kvarsittning i 20 minuter och missa precis bussen. Anledningen till att jag fick sitta kvar var för typ att jag hade typ skrattat och flinat typ och jag var inte ensam på kvarsittningen, hon får söka phsykiskhjälp.. Aja slutade typ då 16.20.
Skyndade mig hem till fotbollsyträningen. kom hem och åt och nu pluggar jag på spanska läxan..
HATA.

PEACE :)

Kommentarer
Postat av: mojja

du är världens bästa gumman lilla.

2010-08-31 @ 21:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0