Dag 01- Om mig

Datum: 2010-12-07 Tid: 20:34:56
Johanna Adolfsson;
tjej. bor utanför Göteborg i en liten ort som heter Onsala med min familj som besår av mamma,pappa& storebror.
Fyller år den 2 november. Är 158,5 lång& väger mellan 42-43 :)
Älskar clementiner,paket,kläder,design,måla,ta kort&parfym och tusen andra saker med såklart. Jag är en glad tjej som inte blir sur för mycket, men när det väl händer växer det ut två horn på mig :), Jag är inte speciellt smart, säger ganska efterblivna saker och skrattar åt allt, nästan.. Snäll är jag väl, inte alltid, men oftast. Jag är inte den personen som tänker efter så mycket, jag har dålig hörsel,har glasögon & har tandställning men en sådan men kan ta ut, lite äckligt sådär ja..
På min fritid är jag antingen med kompisar,rider,spelar fotboll eller kanske något annat.  Jag har ganska många vänner, jag har speciellt 2 st, dom vet att de är dom jag menar.
Jag gillar inte skolan, men de är viktigt endå. Den påverkar så mycket framåt i livet, vill man bli något får man ju jobba för de. Jag är inte helt säker på vad jag vill bli men jag gillar att designa så kanske något i den riktningen eller kanske starta ett eget företag? vem vet..
Jag älskar färgerna , vit,svart,rosa,grå,beige. Blått är inte helt fel
,
Så nu har ni lite om mig, om ni vill veta något mer så fråga bara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0