är det bara jag som tycker dom är lika?

Datum: 2010-11-14 Tid: 20:49:10
modell på bubbleroom??
Julia på Paradise hotel (var på paradise)

kanske bara jag som ser dåligt.
eller bara jag som har fått för mig detta. aja.
kan ju lika gärna berätta vad jag har gjort idag. ingenting har jag faktiskt..
Eller aa jag har sett på paradise avsnitten eller aa från avsnitt 1-20,
satt och grät när Johannes valde Alexandra framför Julia, sjukt fel måste jag säga.
Och sen säger att han inte saknar Julia och att Alexandra "tar upp tomrummet" vadå tar upp?
hennes läppar eller? sur johanna.. 12345678910..
aja skit samma..
jag har pluggat också har so-prov på torsdag,
choi

Kommentarer
Postat av: idaa

sjukt lika! :)

2010-11-14 @ 21:21:54
Postat av: Sara

Jorå, det går. Om man har överbett som jag hade innan så måste man ha det.. så underkäkenj åker framåt :P Varför måste du ha tandställning? :)

2010-11-15 @ 08:40:10
URL: http://sommarsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0