STHLM

Datum: 2010-11-28 Tid: 23:54:51
hejhopp! :D
kom precis hem från Stockholm! ,
åkte dit i fredags även att jag mådde dåligt, men det blev bättre senare på dagen, 6 timmar på tåg, love!
Sen på lördagen vaknar jag med en gull unge Tim hoppar i sängen och vill att jag ska pussla med han, gulll.
Senare åker jag,mamma&min kusin till odd molly utförsäljningen, bara inbjudna fick komma in. hehe, jag var inte inbjuden, men kusse var de, så jag flöt in på en räkmacka. great!
Köpten kommer längre ner. Sen efter det de fikade vi på espresso house, jag tog faktiskt inga kort eller något. menmen. Oh! , varenda stockholmare gick runt med en mössa, verkligen alla, i många färger. Så jag föll för den hehe.. bild kommer under ;).
Men sen gick vi bara runt på Odenplan en kort stund, fy fan va kallt de var! seriöst. Så vi åkte faktiskt hem efter de.
Sen när vi kom hem så gick vi ut med Leo&Tim mysigt. Feta kläder och snö änglar, líke.
Sen på söndagen,(idag) vaknar jag med världens huvudvärk och mådde skit. haha härligt med barn som hoppar i sängen när man knarkar alvedon.. Men sedan blev de bättre och då gick hela gänget ut på en promenad, mysss.
Och vid 3 åkte jag och mamma till tunnelbanan för att därefter ta mjölktåget från stockholm till göteborg. 7 timmar pga all snö. hehe, sen tog vi pendeln från göteborg till kungsbacka. Sen bilen hem, hehe.
Och nu gör jag ingen ting
men här kommer iaf bilder på köpen jag gjorde.
ps. bilderna är inte bra
en typ av tröja av något slag typ, hehe :D
en söt topp gull.
odd molly trosor &
sen populära mössan haha!

Kommentarer
Postat av: 4nn13

ååh allt var verkligen jättefint !

avundsjuk tjej häråt ....

hehe love !

2010-11-29 @ 19:18:44
URL: http://annuut.blogg.se/
Postat av: idajacobson

söta saker johanniss!



haha, håller med dig, alla i stockholm hade den mössan, i typ rosa, vit svart osv.

jättesöt gullunge!

puss (L)

2010-11-30 @ 20:22:17
Postat av: idajacobson

söta saker johanniss!



haha, håller med dig, alla i stockholm hade den mössan, i typ rosa, vit svart osv.

jättesöt gullunge!

puss (L)

2010-11-30 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0