utan el = handikappad

Datum: 2010-11-18 Tid: 16:59:27
Torsdag; började 8.00 med no, då vi fick reda på att vi ska disikera grishjärta imon, men jag ska stå i caféterian imon, men jag ska iaf gå och titta, gillar inte att skära i saker haha!
Men sen hade vi gympa där vi gjorde kenisiskamuren. apkul :D. Sen hade vi Bild, vi tog massa bilder typ kanske kommer upp här, beror på. För våran lärare, ne jag vet inte, men vi måste ladda över dom och sen lägga över dom på ett usb minne. men ingen hade med sig de. så kanske. Men efter de hade vi so-prov på Norden och massa. Känndes jätte bra, svarade på allt också :D hihi
Sen åkte jag hem till ett kolsvart hus. japp strömmen gick..
tänk tiden då man inte hade el. jag klarade i 40 minuter utan el. Sen fick jag arabdamp och började hoppa hela huset, tror jag väckte dom döda..
Sen så kom elen tillslut hehe Y
Men snart kommer mamma hem och då ska vi äta och sen drar vi snabbt till kungsbacka och köper en present till ANNIE SOM FYLLER ÅR IMON, ANNIE 14 JÄVLA ÅR!
japp annie ja, men sen ska vi skynda oss till stallet för jag ridaaaaaaaaaa :D.
vi ska hoppa idag tror jag :D, men jag har min ponney så det blir skit bra! ,
här kommer några bilder på mina ridbyxer
japp dom för 500k,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0