bye

Datum: 2010-10-15 Tid: 22:59:04
hallåå,
fredag och jag var med moly och vi var inne i kungsbacka. Gick bara runt lite och aa tittade, hon hittade ett par jeans och jag en halsduk från GinaTricot och ett nagelack :). jätte mysigt <3.
Sen åkte jag hem och tittade på Idol & vad har man och säga?
bäst är ju; Geir,Minnah,Andreas&hon som är så jävla ball, aja hon har lugg iaf..
sen så får min m&p ett rådamp.
aja , på måndag tar dom mitt internet och mobil hejdåå..

du är helt jävla dum i huvudet. Det sårar mig varenda jävla gång du säger hur dålig jag är. du säger bara förlåt och tror att allt är bra igen, verkligen inte. det är som en planka, man spikar i en spik och sen drar ur den men hålet kommer aldrig att gå bort, precis så är det

Kommentarer
Postat av: molly

gumman, du är så himla stark ska du veta.

låt dom inte få dig må så här. du ska veta att du är långtifrån dålig, och du försöker & dom ska vara stolta över dig för de. jag finns alltid för dig, natt som dag. jag älskar dig bästa <3

2010-10-15 @ 23:19:41
Postat av: Jag själv

Hjärtat, du är helt underbar. Du får mig må bra när jag mår dåligt. Du är är alltid där för mig hela tiden du är bäst molly.

2010-10-16 @ 22:08:20
URL: http://joiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0