plugg plugg plugg

Datum: 2010-10-07 Tid: 21:01:50
ha, jag hinner lägga in ett till :).
pluggar för fullt hehe... Men haha , fattar nu hur man lägger in låtar från t ex youtube. hihi
FREDAG IMON, ÄLSKAAAA. :):):):)

men iaf ridningen gick jätte bra. vi hoppade och hästen jag red hade jag aldrig ridit förut. Hon är typ ny. Ser verkligen hur söt,lugn och avslappnad häst. Men nä, söt är ju hon men vafan jag tog i aa.. smal,ättrig,ivrig,stark och sjukt jobbig liten envis b-ponny. men de är ju sånna man lär sig på :). men det gick faktist jätte bra sen i slutet hon gav väll upp,:) Ska rida henne nästa gång också, btw hon heter Saga, gulllligt ♥.
här kommer outfiten idag,
*

linne från BIKBOK (ganska gammal)
svarta jeans från TURIKET
svart skinnjacka från H&M
vit sjal från INDISKA
svarta boots från JOHANSSONS

kommer lite onödiga bilder på mig.. hehe MÖSSSAAAN ♥


jag gillar att ha sånna sträck bara så ni veeeeeeeet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0