utväxt-fixad!

Datum: 2010-10-06 Tid: 21:43:42
hallihallå :).
fixade min utväxt idag, underbart ♥.
Minuus är ju att vi har so-uppvisning typ i små grupper aa, kan väll en hel del. Sen spanska-prov på fredag
och mamma och pappa är som två iglar på en så lite svårt att blogga men de aja...
A min vita converse dog idag. typ kanten på skon gick bara av, eller aa den var la påväg. Och så "en" nämner inga namn Simon. men "denna människa" drog väl i den såå aa satte en värdelös tejp men det funka ju dock inte lika bra.. jaja.. Ska ändå in på lördag så då får jag titta på skor :).
Sen är ju jag så jäkla otecknisk på allt så egentligen vill jag lägga upp en låt här på bloggen, och jag orkar inte läsa hur man gör.
men jag ska försöka hehe.. &p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0