en helt vanlig sketen onsdag :)

Datum: 2010-09-15 Tid: 16:15:11
super dålig uppdatering och på bloggen. Men jag har haft så mycket nu i skolan och allt.
Ett jätte stort So-prov och typ massa kemi,matte&annat skit. Och haft annat och tänka på. Men aja,
nedanför kommer outfit och aa.
Sen idag onsdag, så började vi 8 med typ fördjupningsval och ist för de har jag kör :). Sen hade jag hem-kunskap i 2 timmar gillllllla :). Sen So-prov. Jag tror det gick ganska bra faktist, känndes så iaf :). Sen hade vi spanska och den var också ganska skön. Och ikväll ska jag träna, känner verkligen för träna nu. :)
Måndag;
JC jeans, Rosa OddMolly blus,svart skinn jacka från H&M, sjal från LiseSandahl & Boots från Johanssons

Tisdag;
jeans från Turkiet,Randigt tröja från GinaTricot, Jenas jacka från GinaTricot & vita Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0