heeeeeeeeeeeeeelg

Datum: 2010-09-24 Tid: 19:36:28
heeeeeeeeeeeeej,
sa ju att jag skulle berätta om hela veckan så här, tar er tid.
måndag; var i skolan sen åkte jag och provred i en annan grupp (ska byta) men jag ska fortsätta i den. Sen gjorde jag inte så mycket mer,
tisdag; var i skolan och lite så, sen hade jag träning fotbollsträning. ganska chill
onsdag; skolan och sen träna igen. var typ lera över hela planen, så de var ju jätte mysigt..
Sen såg man ju också väldigt bra ut också sen..
torsdag; skolan och red, fick en som hette Anne. Hon har typ problem med att galoppera..
men annars gick de jätte bra. ++++++++++ att 2 rammla av.
fredag; slutade 4, jätte segt. menmen. Sen tog jag bussen hem till ANNIE,
myss, så nu är jag här, vi ska titta på idol snart, eller när den börjar då,,
min planer på lördag,
ska jag följa med en kompis på tävling, (kommer en uppdatering på det med)
pusssss,

Kommentarer
Postat av: annie

sv : tack bebee ♥

2010-09-25 @ 20:02:26
URL: http://annuut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0