mollyy, krya <3

Datum: 2010-09-28 Tid: 17:08:19
hallåå,
haha visade min mamma min önskelista igår han ba; vilken fantasi värld lever du i Johanna?
haha, nä men de är klart att jag önskar mig andra saker också, men de är dom jag vill mest ha.
ah aa idag, så hade vi orientering. bötjade 12.15 elr aa bussen gick då. gött med sovmorgon.
Sprang med Molly, hittade 8 kontroller sen så aa skada hon sig, tänker inte dra det här. Tror inte hon vill de.
Men hon är nu iaf på varbergs sjukhus just nu. lilla pluttan ;( , <3 . Sen så är det en annan tjej på min skola som typ gick långt utanför kartan, dom har inte hittat henne än, hon har varit ute i 4 timmar. Hon säger att hon är vid en sjö med en ö i. och lärarna vet inte vart de ligger. så jag tror att de är polis helicoptrar nu som letar efter henne.
eller jag vet inte, hört bara massa rykten, jaja.
Kom hem fyra och så har jag väll inte gjort så mycket mer, ska strax på träning , :)
men vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0