så jävla patetiskt

Datum: 2010-09-28 Tid: 20:09:45
så jävla patetsikt av dig.
att jag önskar mig kl saker för att jag går på ridskola?
det är ju ett kläderplagg!, så du menar att bara för att jag på ridskola
för inte jag har kl saker?
vaddå? får bara dom som har egen häst ha kl saker?
bara för man kanske inte har råd med en häst, kan man väll ha råd med kläder som kostar dock lite mer.
du är så sjukt löjlig.
nu rann fan vattnet över bägaren. så sjukt trött på dig, hur du förändrats och hur du bara du beter dig.
och när vi ändå är igång, skaffa dina egna ideér med headern.
det är ju samma text jag har nu, och färgsplattarna som jag hade innan.
ha du dom. du är sjunkigt såå enomt i mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Elise

johaannnaaaa, tror jag fattar vem nu?!

så otroligt töntigt av personen,

skit i henne!

du får ha vad du vill på dig, inget hon ska bestämma?! :s

du vet att jag finns, loveu! <3

2010-09-28 @ 20:58:33
Postat av: mee

tack hjärtat, du är underbar <3

2010-09-28 @ 21:47:19
URL: http://joiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0