sjuk

Datum: 2010-09-02 Tid: 22:13:20

ehh, det har varit jätte dålig uppdatering..
Men jag har varit sjuk och jag har inte orkar resa mig upp eller ta mig tid att skriva.
För då får jag bara mer huvudvärk än vad jag hade.
Jag var hemma i 2 dagar för jag var förskyld och ont aa i halsen,huvudet. Jag är fortfarande förskyld men jag orkar iaf stå upp.
¤ det är det kassa med stationära datorer, att man inte kan sitta i soffan med dom ¤
Eh imon ska jag iaf till skolan,
men det goa är att vi skulle egentligen sluta 4 och börja 8..
Nu börjar vi 08.30 och slutar 12.30 för vi ska ha typ en temadag och aa, GÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT :)

Jag har iaf inte gjort så mycket när ja har varit hemma 2 dagar ( onsdag&torsdag ) föruom att jag har tittat på one tree hill , jag tittade på säsong 2&3. Eh jag började precis att titta på de, och man fattar ju typ inte om inte ser allt från början så aa det är allt jag har gjort && så har jag vräkt i mig choklad och allt sånt..
inte bra men jag gillar.. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0