someday-Bryan Greenberg

Datum: 2010-09-04 Tid: 17:34:45

hallå! ,
Måste uppdatera,annars blir inte Molly glad. :)

Aja, i fredags var det någon "temadag" och först var det typ bara några lekar först typ,
Sen typ var det brännboll.
hela skoladagen sög dock.. Men något som var bra ,
var att vi började 08.30 och slutade 12.30 GÖTT.
Sen på kvällen drog jag & molly ut,
träffade massa & så. jätte soft.

lördag; Molly sov över hos mig och sen typ 12.30 skulle vi samlas för att vi skulle spela match med 97orna.
Vi vann den med typ 3-1. Skulle egentligen vara 3-0 men misstag sker right?
självmål, & DET VAR INTE JAG.
Eh Sen ikväll ska jag på kräftskiva. Blir ju kul.
Själv hatar man kräftor,fisk,säkor och allt annat som lever i havet. SUPER BRA.
aja njuter av ben&jerrys nu, CHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIILL! :)



PUSS


Kommentarer
Postat av: Frida

Gott :)

2010-09-04 @ 18:35:48
URL: http://designbyhmr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0